burevestnik.bg - Мобилна версия


НСЧБ:

Думите на д-р Дечев за частните болници са обида за две трети от медиците в страната

Думите на д-р Дечев за частните болници са обида за две трети от медиците в страната

„В изявление пред Българската национална телевизия, управителят на НЗОК, д-р Дечо Дечев набеди лекарите и медицинския персонал на частните лечебни заведения, че не лекуват, а се занимават с търговия. Той каза, че „няма нито една частна болница, която да е създадена да решава медицински потребности, а са създадени за да печелят.”

Две трети от лекарите и медицинския персонал в страната работят в частни лечебни заведения и изявлението на д-р Дечев е обида към всеки един от тях”.

Това се казва в позиция на Националното сдружение на частните болници в България във връзка с думите на д-р Дечев.

„Ние няма да влезем в спор с управителя на НЗОК как работим. Това най-добре се вижда от желанието на все повече пациенти да се лекуват при нас, и тяхната оценка, основана на свободен избор, е единствено меродавна за това дали правим медицина.

Искаме да знаем дали д-р Дечев изразява мнението на министър-председателя, на министъра на здравеопазването и на депутатите от управляващите партии, които го избраха на поста. И вие ли мислите, че лекарите и сестрите от частните лечебни заведения не се занимават с медицина, а с търговия?”, питат от сдружението и допълват: „Ако не мислите така и ако се отнасяте с уважение към труда на десетки хиляди медици, то молим да се разграничите от изразеното от д-р Дечев мнение.

Знаете как!”


СПОДЕЛИ:

Коментари по темата


   LF*b

User Avatar Пабло Емилио Ескобар Гавирия 15.03.2019 21:09:31

НЗОК за държавни общински и областни болници ! За частните - частни здравноосигурителни фондове !

User Avatar Гост 31.01.2019 08:38:22

Много тъпа декларация! Наистина боли!

User Avatar гост 29.01.2019 12:47:40

за каква електронна карта говорите? Нямат интерес да я направят. От време на време гушват по мняколко милиона и после удобно забравят... И от кого да доидат промените? От министъра? От Жениту? От Дечев, дето се е оградил с алкохолици като Генев и Абрашев и бабичката Зоя? И делят на частни, държавни - разделяи и владеи........

User Avatar Elf 29.01.2019 09:56:22

Pocina Staiko Spiridonov-agent,,Petko,,.I nito duma v tozi sait !Exxxx,Tikov,Tikov.....

User Avatar гост 28.01.2019 11:29:55

Осигурявам се на максимален доход от 15 години.Преди месец ми се наложи оперативна интервенция,която ми бе извършена в частна болница.Оказа се,че трябва да си доплащам за операцията,избор на екип и пролежани дни. А също така ,бях опериран и по клинична пътека,за което Здравната каса също е изплатила на лечебното заведение.Или ще ми кажат ,че мое право е да отида в държавна болница?Като се замисля,може би така беше по-добре,защото получих усложнения,които ми бяха излекувани именно в държавната болница. В резюме:Опериран съм в частано леч. заведение,платих си услугата -няма проблем,но не съм съгласен щом си заплащам ,да получават пари и от здр. каса.В противен случай,защо трябва да се осигурявам?

User Avatar 28.01.2019 19:25:58

Ако не бяхме посткомунистическа държава, с Вашите осигуровки или поне част от тях, щяхте да имате персонална партида и със средствата в нея нямаше да се налага да доплащате. Борете се за това, а не делете частно-държавно. Следващият път (може) да е обратна ситуацията. С уважение

User Avatar Гост 28.01.2019 17:12:21

Imal bol pari-dal !

User Avatar Гост 28.01.2019 12:40:54

Ти не разбра ли,че доплащането тепърва идва.

User Avatar Гост 28.01.2019 10:31:08

Прави впечатление комунистическото мислене на разни индивиди,представящи се за компетентни,които си мислят .че лекарите държавата и партията майка ги е изучила,игнорирайки факта,че са заплатили обучението си с умствения труд,който са вложили по време на следването и специализацията. И че лекарите са длъжни да подгъзуват някому денонощно и безплатно. И като си поискат европейско заплащане за европейския си труд и защото индивида иска да бъде лекуван по европейски веднага бъдат заклеймявани като некадърни и корумпирани.В Здравеопазването у нас върлува див,пещерен комунизъм,от което всички са недоволни. Няма как да плащате по български,а да се лекувате по европейски,неуважаеми индивиди. Ще почитате българското здравеопазване с всичките му особености-липса на линейки и екипи и на лекари,мотивирани да ви лекуват.Доплащането се задава със страшна сила и никакви боковци,цоковци,кировци и женита няма да го спрат.Ще се научите да плащате на лекарите си,явно по трудния начин.Но ще се научите.

User Avatar Компетентен 27.01.2019 18:19:05

прави впечатление седесарската стилистика на изказванията на собствениците на частни болници , на които ток дърпат килимчето под краката . "Ватници" , "каскети" , "червени потници" , "Чугунени тикви" и пр.. Седесароинтелигентите очевидно смятат , че една изтърбушена каса , която плаща на 330 болници , може да го прави вечно ? Седерастичните тенденции на някой пишещи са отчаиващи ! Седераслък , седераслък , ма то направо седесарщина ! НЯМА как в ЕДНА здравна система да съществуват СЪВМЕСТНО частни болници , които обират каймака на пациентството и доплащанията и областни и общински болници , които обират матилката и батаците и съществуват САМО от касата . Деструкция ! КРЕТЕНИ !

User Avatar Георги Стефанов 25.01.2019 23:59:35

Писна ми от това ние да работим усложнените пациентите на частния сектор и после те лапат нашите пари. Не е редно и ние имаме семейства. Искаме да работи за тях, а не за частниците!

User Avatar Гост 25.01.2019 23:24:32

"Не е виновен този, който яде баницата, а който му я дава." Защо частните болници да са виновни, ако са им предоставили правото на подбор на пациенти по финансови критерий и им дават лиценз без значение дали в района има вече доставчици на свръх здравна осигуреност и дали предоставят необходимата пълна многопрофилност?! От друга страна защо да са виновни шефове на държавни болници, които държавата допусна да станат милионери без да носят лична отговорност за дълговете, които периодично трупат болниците им и които постоянно се компенсират от бюджета?! Неравнопоставеността между болниците според собствеността им, привилегиите за частни собственици и шефове на държавни болници по полит-коректност, лобирането по клинични пътеки, мизерното, недостойно и некореспондиращо с качеството на работата заплащане на медицинския персонал е умишлено дело на властимащите и характеристика на порочно създадения и "доразвит" побългарен модел на здравеопазване. Реформа върху този уродлив модел е като изграждане на къща върху паянтови основи. Крайно нелогично е да има лимити за дейностите и приходите на болниците, но да няма лимити за потребление на здравни услуги от пациентите. Поне според приноса им към обществения здравен фонд. Няма лимит за 2/3 освободени да заплащат здравните си осигуровки, за които уж бюджетът заплащал. А всъщност плащат с неостойностения си труд мед. персонал и коректно внасящите здравно осигурени. Нелогично е болниците да купуват с ДДС, но да не назначават здравни услуги с ДДС, а уж са търговски дружества. Нелогично е здравна каса да плаща за мед. дейност без да кореспондира с изпълнени критерии за диагностика с мед. доказателствени факти, постигнат терапевтичен ефект, рехабилитация и пълното възстановяване, и удовлетвореност от пациента. А не "минаване" по възможно най-скъпа клинична пътека като на конвейер и изписване на пациента в "насипно" състояние да се долекува вкъщи. Нелогично е да се неглижира и да не се отделят достатъчно средства за профилактиката при личните лекари, за да се плащат после многократно по-високостойностни лечения в болниците. Нелогично е пациентът да бъде освобождаван от лична отговорност към собственото му здраве и да не търпи финансови наказания при неглижиране. И във 21 век да няма електронно здравеопазване е съвсем съзнателен акт за запазване на крадливото и безхаберно статукво.

User Avatar Държавен лекар 25.01.2019 20:24:28

От практиката, която имам до момента в държавна болница всекидневно се натъквам и ппстъпват пациенти, които постъпват с усложнени заболявания, следствие на лечение именно в частни болници. Порочна е практиката, при която на пациента се гледа просто като на касичка, от която да се източат някакви пари. Яд ме е и ме боли, че пациентите си мислят, че като платят торба пари, ще почучат качествено здравеопазване. В голям процент от случаите това не е така. Именно в държавните болни работят лекарите, които искат да изпълнят безрезервно ЛЕКАРСКАТА СИ ПРОФЕСИЯ, независимо от ниското заплащане. ПАРИТЕ не правят лекаря!!! Абсолютно съм съгласен с него! Реформи ТРЯБВАТ И Е ЗАДЪШЖИТЕЛНО да се направят, пък ефектът какъв ще е, времето ще покаже! Аз съм с две ръце ЗА!

User Avatar До Държавния лекар 29.01.2019 19:50:31

Държавен лекар, толкова колкото аз съм мистър Бийн! Написал е един вагон глупости и лъжи. Комуняга някаква?! Къде и кога постъпват от частните болници при теб пациенти, бе Аланкоолу, та да ги пооправяш?! В частна болница никой уважаващ себе си лекар няма да направи фалшиви разрези на пациентка, уж оперирана от жлъчка. А жлъчката, заедно с камъните си стои и тъпакът - доктор от държавната болница толкова си е повярвал, завалията, че не се досеща, че пациентката ще отиде да се прегледа при друг лекар?! Наглост до безобразие!!! Във всяко стадо си има и мърша, но никой, уважаващ себе си лекар от частна болница няма да извърши подобно свинство!!!

User Avatar Гост 25.01.2019 21:15:32

Браво! Абсолютно подкрепям!

User Avatar Специализант 25.01.2019 20:12:48

Дечев.Реформа е нужна не е нормално в повече малки населени места хората едвам да изкарват по 700-800лв а в частните болници заплатата да започва от 3000 лв нагоре.Нима държавната колегите в държавните болници са по малко хора ли?Както е написал и колегата по надолу в държавните болници да се оправят с батаците а частните не не е редно!

User Avatar mnenie 25.01.2019 19:55:58

Ами има голям резон в това, до обществени фондове да имат достъп само лечебни заведения които не селектират пациенти.. които лекуват с това което искат, а на с това което продава собствника... и още много други "странности" на нашия здравеопазен пазар, който е доста нерегулиран... искам да видя как една уважаваща себе си частна болница в Западна европа, ще върне пациент, само защото ще загуби пари от него.... и колко много повече се говори за пари в една частна болница ве Бг

User Avatar 2222222 25.01.2019 08:28:15

Stop-PLACETE-!!!!!!!!

User Avatar !!!!!!!!! 25.01.2019 08:25:34

samo-s-pari-вez-zdr.kasa.Takaaaaa!!!!!!!!!

User Avatar !!!!!!!! 25.01.2019 08:19:06

Да-се-спре-кранчето-!!!!

User Avatar вазмутител 25.01.2019 08:15:15

Цицате-от-две-места-а-.

User Avatar До Дечев 25.01.2019 01:21:24

Г-н Дечев, Когато беше директор на Иван Рилски: 1. Защо откри Неврология, когато в радиус от 1 км бъка от неврологии? За да решаваш медицински проблеми ли? 2. Защо откри Хирургия? За да решаваш медицински проблеми ли? Когато наоколо бъка от Хирургии? 3. Онкология? За да решаваш медицински проблеми ли, когато в София е пълно с онкологии? Или за да изпълняваш бизнес план? Лесно се говори, когато не си инвестирал един собствен лев?

User Avatar Гост 25.01.2019 12:26:40

Ха-ха-ха , правилни въпроси. Защото другаря Дечев е просто капиталист когато е в частния сектор и комунист когато е в държавния сектор. Биографията му го потвърждава

User Avatar Гост 24.01.2019 21:38:08

Тиков отворил поредната -------мед да лекува болни от грип по клинични пътеки!

User Avatar до поредния Гост 25.01.2019 11:30:21

Болниците на Тиков лекуват всичко и там работят отлични специалисти. Мой близък роднина си разреши сериозен ортопедичен проблем тъкмо в СОФИЯМЕД. Не го е лекувал Тиков, а съответният специалист, който е на високо професионално ниво. Детските отделения на веригата му от болници са препълнени със сериозно болни ромски дечица, така че НИКАКЪВ ПОДБОР НА ПАЦИЕНТИ НЯМА! Това го скандират разни завистници и хора, които не знаят какви ги дращят?! Абе... плюене да има!

User Avatar И кой му лицензира поредната перачница вместо напр. психиатрия - има милиони потенциални пациенти, дори богати, политици и "бизнесмени":) 24.01.2019 22:53:25

Значи има милиони за охрана на нЕкви почетни партийни председатели, а за лечението им в професионални условия няма. Това е ЛЕЧЕБНО заведение -----> https://dnes.dir.bg/obshtestvo/kiliyata-na-ivancheva-tsvete-v-sravnenie-s-oblastniya-psihodispanser-v-sofiya

User Avatar ПАРИ ЗА РУСКИ САМОВАРИ - ИМА! 25.01.2019 08:09:31

То има и милиарди за некви съветски атомни самовари, модел отпреди 40 години, а за професионални условия на лечение пари НЯМА!

User Avatar Гост 25.01.2019 21:14:16

Тиква, а колко пари се потрошиха за стиропор, ламарини и асфалт?

User Avatar Другата гледна точка 24.01.2019 21:06:37

Разделяй и владей! Насъскаха ли ви пак едни срещу други? Частни срещу държавни, София срещу провинция, ОПЛ срещу Спешна помощ, извънболнична помощ срещу болниците... и т.нат., и т.нат.... Вервайте!

User Avatar Гост 24.01.2019 20:17:56

2/3 от лекарите и медицинския персонал в страната /десетки хиляди медици/ ?! Айде посмали Манго ! Много добре ви го каза Дечо. МЗ-то бълва постоянно нови разрешителни за болници, а с бюджета той да се оправя. Как пък не отвориха една частна болница по кожни заболявания, щом не гонят печалби. С тия кардиоболници, не остана човек без стенд в БГ-то. Айде у лево, че и сърдити го играят !

User Avatar глупости на търкалета 25.01.2019 11:25:36

Няма нужда да се посмалява - даже обратното - лекари и сестри работят и на двете места, защото действително възнагражденията, особено на сестрите са мизерни! Ама как си го представяте вие това явление - закриване на частните болници?! При положение, че същите тези хора са дали благословията за откриването им?! Значи, много сте прости тогава и се поддавате да евтин популизъм! Къде няма истинска медицина, бе хахо?! С ТОКУДА ли, в СОФИЯМЕД ли, в КАСПЕЛА ли? Познавам хора, лекувани за сериозни заболявания и излекувани абсолютно професионално! Като дращеш мозъчните си пръдни, осведоми се преди това!!!

User Avatar до горния 25.01.2019 18:53:03

Толкова си невеж, че дори не знаеш, че един лекар може да работи само в една болница ! Пий сега една ракия да смъкнеш кръвното и се завивай под юргана !

User Avatar Гост 24.01.2019 19:14:40

Частните перачници у нас се развиват основно в направленията инвазивна кардио, частично в онкото, най-вече ортопедия и тук-там пластики. Посочете частна болница, която в момента да е пълна с болни от пневмонии и да е събрала само потребителски такси. Няма! Пароците са в горните дейности и Дечо вместо да си прави фалшив пиар, да беше предложил драстично намаление на обеми дейност и цени при тях, като увеличи цените в подценените КП. Ама там няма частни.

User Avatar Гост 24.01.2019 19:25:30

Тъпанар болшевишки ЗАЩО ЕДНА БОЛНИЦА ТРЯБВА ДА РАБОТИ НА ЗАГУБА бе тикво ? За да не плащаш реално здравното си обслужване ли бе задник ? И изобщо като на всеки профан не ти е ясно къде се приемат пневмонии и къде не и че с потребителските такси определени от твоите герберокомунистически ментори не можеш да лекуваш пневмонии ,а само да ги сложиш на легла и да чакаш кой ще си го вземе съдбата в гроба.

User Avatar Гост 24.01.2019 20:14:35

А защо държавната да ви приема забатачените пациенти и да губи постоянно от това? Решил бай ти Ганя да прави бизнес. Като си такъв тарикат отвори завод и бягай да бориш конкуренцията навън с продукция! Ама не е като тук гарантирано потребление от хунтата и заптиета и из каса и МЗ

User Avatar Гост 25.01.2019 10:09:57

Ами защо и държавната да работи на загуба бе тикво ? Защо не се възмущавате от неостойностения лекарски труд ,а по комунистически сте надъхани срещу частния сектор бе нещастници?

User Avatar ЕМИЛИЯ 24.01.2019 17:48:00

НАЙ-ВАЖНОТО,КОЕТО КАЗА Д-Р ДЕЧЕВ Е НАПЪЛНО ВЯРНО: ОБЩЕСТВЕНИЯ РЕСУРС ДА СЕ ХАРЧИ ОТ ОБЩЕСТВЕНИТЕ БОЛНИЦИ. ЧУДЕСНО Е ,ЧЕ ЧАСТНИТЕ БОЛНИЦИ ИМАТ МНОГО ПАЦИЕНТИ-НЕКА ГИ ИМАТ, НО С ЛИЧНИТЕ ИМ ПАРИ - ОБЩЕСТВЕНИЯ РЕСУРС ОТ ОСИГУРОВКИТЕ И ОТ БЮДЖЕТА ДА СЕ РАЗПРЕДЕЛЯ НА ОБЩИНСКИТЕ И НАЦИОНАЛНИ БОЛНИЦИ.СЕГА ЛОБИТАТА НА ЧАСТНИЯ МЕДЕЦИНСКИ БИЗНЕС -ЩЕ СЕ РАЗВИХРЯТ- ДАНО НЯКОЙ ОТ УПРАВЛЯВАЩИТЕ ЧУЕ Д-Р ДЕЧЕВ. ТОВА БИ БИЛО ИСТИНСКА И ПОЛЕЗНА РЕФОРМА.

User Avatar Гост 24.01.2019 19:37:24

Много си тъпа бе другарко. Никъде в Свободния свят в това число ЕС не се прави разделяне на субектите на частни и публични защото ще те шибат с пръчката от тук до Страсбург един куп агенции на ЕС чак до Съветът на Европа. Това не само ,че е незаконно но и подсъдно ,а санкциите са огромни и не само ти ще плащаш тези глоби, а всички данъкоплатци, ако кухите ти Тикви направят правителствени преференции на собствените си субекти и шкартитат останалите. Това е в разрез със свободната инициатива и икономика на Белия свят Докога с класовият подход в чугунените ви кратуни ? Осен това здравните вноски са на вносителя пациент и единствено той има право да определя къде да ги ползва. Абе още плачете за купонна система и болшевишките набези над частния сектор , който дава 95% от БВП на България и щ видим до къде щ стигнете , когато утре лечебните заведения престанат да работят с НЗОК и започнете да си плащате кеш навсякъде, тогава друга песен ще запеете за обществения ресурс, който няма да може изобщо да ползвате всъщност, а ще продъл;жавате и да снасяте на Тиквата здравни вноски

User Avatar до нездравите корпоративни интересчии 25.01.2019 09:50:53

Много си остър бе Балтияджиев

User Avatar Гост 25.01.2019 10:11:06

Вие сте неграмотни съветски прасета недостойни за ЕС

User Avatar Образ, 24.01.2019 20:09:18

с какъв МКБ F си?

User Avatar Гост 25.01.2019 12:29:19

Сигурно не е с твоята комунистическа шизофрения

User Avatar САЩ 24.01.2019 17:00:18

Тук болница означава да има разкрити всички отделения- задължително със Спешно отд. и всичко до кардиохирургия. Единствено неврохирургията не е задължителна. А в Бг си е баш рай за търгашите - с малки изключения.

User Avatar БЛС-Въоръжено Крило 24.01.2019 19:43:56

Комуняги, откога почнахте да давате за пример САЩ бе чугуни ? Може би, ако вие пролетарските боклуци си плащахте както пациента в САЩ където слагане на урологичен катетър почва с цена от US$150 , тогава може би щеше и в България да има болници със всички отделения и хелипед на покрива за вертолети, а майна ? Не се ли замисли откъде идват разликите ? А ? търгаши на евтин незаплащан лекарски труд ?

User Avatar гост 24.01.2019 21:47:10

Ама много ме радват двамата помияри - крилото и дулитъла. Най-много ми харесва притчата за безплатния лекарски труд - смях. На тия угодия няма, едните били пролетарии и семашковци, другите започвали с 300лв. за катетър и така нататък. На помииярите винаги им е малко, все не им стига. Жални, гладни, боси и голи - пълни смешници. Системата е недофинансира с много е ясно . Но уважаем докторя, ако допуснем че за катетър взимате е 300лв., то това значи, че трябва да ядете пердах поне два-пъти до обяд. Моля не се припознавайте в американскте Ви колеги. Малцина са у нас докторите който могат да лекуват истински(мисля някъде м/у 10 и 15 %.) Те заслужават уважение и сериозни доходи. Ама крилото иска много кинти за всички. Ма не може, не бива и не трябва.

User Avatar глупости на търкалета 25.01.2019 11:07:58

Как ги изчисли, бе помияр 10-15%?! Колко лекари са те лекували, че си така добре осведомен?! Червеният ти задник лъщи от всякъде... Да наричаш лекарското съсловие ПОМИЯРИ, значи че или не си добре психически, или си обикновено комуне. То вие затова, най-напред започнахте с избиване на интелигенцията, като дойдохте на власт. Кръволоци и тъпунгери! Пердах трябвало да ядем - виж го ти, комуниста!!! ДОКТОРЯ ще викаш на дружките си в маалата, комплексар нещастен!

User Avatar Гост 25.01.2019 10:14:42

Мухльо, заплатените германски лекари помияри ли са бе, червено говедо. Помияри сте вие съветските консуматори на безплатен лекарски труд. Лекарят има квалификация ,диплома и може да претендира за достойно заплащане, той не е роден да е слуга на пролетарските боклуци към които принадлежите

User Avatar ЗОЛ 24.01.2019 20:24:59

Голем си пич ти. Всеки, които има мнение различно от твоето е комунист.Айде бегай в USA щом си толкова отворен, да видим, колко ще те търпят там. Какъвто си дървен философ, на първия месец ще си изритан и ще ревеш пред РЗОК-то за нов договор !

User Avatar Гост 25.01.2019 10:17:05

Каскет не ние ще бЕгаме в USA, a ТИ ЩЕ ПЛАЩАШ ТУК KATO В USA. А щом искате безплатни неща значи се маркирате като комуняги

User Avatar Гост 24.01.2019 20:07:58

Тичай да се лекуваш в частните хоспитали на тиквун и котараците, че пак си скъсал синджира и ти се привиждат петолъчки!!!

User Avatar Гост 24.01.2019 16:08:38

Хилядите медици, които работят в частните болници, са просто едни взаимно заменяеми черноработници в очите на собствениците. Налягат си на парцалите и не смеят да гъкнат. Плащат им с 50% повече за да вършат двойна и тройна работа. Има не повече от стотина в цяла България, които изкарват по 10-20 бона на месец, останалите чакат светло бъдеще.

User Avatar до поредния Гост 25.01.2019 11:36:26

Много точен коментар! Ама бай Ганьо е завистлив и си мисли, че влачим чували с финанси и по цял ден си чоплим носовете... Дори не са с 50% повече парите които получаваме. 2/3 от лекарите получаваме горе-долу същото, както в така наречените държавни болници, които не са държавни. ВСИЧКИ СМЕ ТЪРГОВСКИ ДРУЖЕСТВА, но частните болници си имат собственици. Ние, просто си работим и повече от това не ни интересува. Да го интересува онзи, който трябва. И който трябва да сложи край на това - да сме търговски дружества.

User Avatar Гост 24.01.2019 19:49:48

Това от Маркс ли го прочете бе червен потник ? Хем ограбвали пациента, хем медицинския работник в забоите а ? Чугуни, истината е ,че вие червените потници не заплащате реално лекарския и сестринския труд и затова няма какво да се разпределя като заплати. Затова изводът е ,че трябва здраво да плащате за да има какво да получи медицинския персонал. А мечтите за държавното безплатното си ги заврете отзад и си ги дръжте да ги гледа само проктологът на годишния преглед на задното овертстие

User Avatar Гост 25.01.2019 10:22:16

Оди работи при Тиков и Мазнейков, те ще те хранят и американска заплата ще ти дадат...

User Avatar Без потник 24.01.2019 21:50:29

Киртак, не ти плаща полтическата измет, а не обикновения българин. Прави разлика!!!

User Avatar Гост 25.01.2019 10:20:58

Не другарю помияр ,.ти плащаш на партийната НЗОК, а тя плаща 0.0001 % от мизерните ти вноски на докторите, Другото е за чиновниците на НЗОК, изследвания, лекарства и т.н .За заплащане на лекаря отиват минимални средства. Така ,че нищо не плащаш на лекаря освен ако не е кеш .И все повече ще плащате КЕШ , а не ме интерeсува колко плащаш на тикви и комуняги

User Avatar Частник 24.01.2019 15:58:15

Тоя, колкото и да не го харесвам,е прав за това.Навсякъде се краде с химикала.

User Avatar глупости на търкалета 25.01.2019 11:19:54

Частник, ами като се краде с химикала, както казваш, защо никой не променя системата?! Всички, които управляват здравеопазването скандират РЕСТАРТ НА СИСТЕМАТА, ама на думи... Не си ли се записвал ЗАЩО?

User Avatar Гост 24.01.2019 19:18:20

Ти си частник само на кацата със зелето в мазето си, трол нешастен. Мижитурката с химикалка от държавната ясла

User Avatar Държавен абдал 24.01.2019 14:20:47

Кога станахте калайджии, кога Ви почерняха задниците! Вече 2/3, а утре 4/3 понеже работят на няколко работни места! Когато тупахте капитала на гърба на държавните болници и лобиското без ОП за оборудване бяхте по-ниски от тревата и по-тихи от реката! Да му мислят пациентите и техния платен така наречен свободен избор!

User Avatar Гост 24.01.2019 14:14:00

Едно достойно заплащане за непосилните усилия,за стреса ,за вредните условия,за отговорността,за безсънието и.т.н...... не биха накарали нито един медик ,да се натоварва допълнително на без и това натовареното им ежедневие,защото и те са хора! Разковничето на тази дилема се крие само и само в заплащането и по-добри условия на труд....иначе проблема с дефицита на кадри ще продължи да се задълбочава.Последен пример е изявлението на по-голямата част от новодипломираните медицински,че ще продължат извън пределите на страната...На това му се казва:Пълнене,но то си остава празно...и точно тук е мястото да се каже че : Рибата се вмирисва от главата...

User Avatar Гост 24.01.2019 14:05:37

Наглеци !

User Avatar Истина 24.01.2019 14:04:18

Истина ! Насочването към частните болници е регламентирано по известни на цял свят начини ! В това са обвързани лекари , кметове , структури на всички нива . Осигурен им е бюджет от по-високи нива , както и всякакви протекции . Най-вече по взаимен финансов интерес . Когато се преустанови доплащането от пациенти към тях и започнат да работят като останалите болници , тогава следва да имат очи да роптаят !

User Avatar До кривата истина 25.01.2019 12:47:20

ИСТИНА, обаче в кавички, кога ще проумеете най-сетне, че всички, ама абсолютно всички болници СА ТЪРГОВСКИ ДРУЖЕСТВА И В ТОЗИ СМИСЪЛ НЯМА ДЪРЖАВНО!!! Всички работят по КЛИНИЧНИ ПЪТЕКИ и се финансират по един и същ начин. Как ще разпределят за възнаграждение получените от НЗОК ФИНАНСИ, е работа на ръководствата. И в двата сектора работят еднакво добре подготвени специалисти - и в добрия, и в лошия смисъл на тази дума. Какви протекции, какъв бюджет?!?

User Avatar Гост 24.01.2019 19:15:48

Каскет мизирзлив, без доплащане си отивате след 5-6 години без медицинска помощ. Никой няма да ви работи за жълти стотинки .Съвсем скоро предстои все по-малко да се работи с НЗОК, а изцяло частно и този процес не може да го спрете с пропагандата на вашите мутрокомунистически ментори.

User Avatar гост 24.01.2019 13:52:14

Правилна позиция. Дечев прекали този път

User Avatar Гост 24.01.2019 13:31:22

В огромната част от частните перачници работят цифром и словом не повече от един файтон специалисти. Изключение са болници от ранга на Токуда, Сити Клиник, Софиямед и още около десетина. Разните му гаражи, подлези и селски читалища да не подскачат!

User Avatar Гост 24.01.2019 19:13:16

Тъпанар къде си видял здравно заведение в гараж и подлез след като регистрацията е дело на държавните РЗИ на вашите мутрокомунисти ? Докога с фалшивите тези и наглост от Работническо Дело

User Avatar Гост 24.01.2019 20:05:57

Альооо, ти къде видя държава на тази територия? Тук да не ти е САЩ, Германия, Израел или Япония, че да говориш за държавното РЗИ. У нас всички уж държавни структури са партийни още от време оно.

User Avatar Гост 24.01.2019 19:16:24

Цървул, във Варна! Дори пациенти пострадаха от такива ментаци като теб.

User Avatar Гост 24.01.2019 19:54:02

Глупости. Жълта тиква като теб изобщо не знае какви са изискванията и как се получава разрешително за здравно заведение. А иначе всеки мангал от вашия квартал може да си направи една стая и да я нарече кабинет незаконно.

User Avatar Гост 24.01.2019 13:18:04

А останалите ли 1/3 медици да карат на фотосинтеза и соц.помощи!!!??

Още от Новини